sari_papatya Bebeğim normalde hergün bir kere kaka yapardı bugün 4gün hala yapmadı arada ıkınıyor ama boşuna ne yapmalıyım sadece anne sütü ile besleniyor ona nasıl yardımcı olabilirim
hunilimomy sari_papatya 10 güne kadar normal eğer bebegi aşırı rahatsiz etmiyorsa sürekli bi ağlama ıkınma halinde huzursuz değilse müdahaleye gerek yok