Kkc38 Çocuklar kolaylıkla büyüseydi bu kadar kıymetli olmazlardı. Yıpranıyoruz ve yıpranmaya devam edeceğiz.
İlk iş bence klima taktırın. Sıcak iyice enerjisini emiyor insanın.
Bu dönem suyla oynamayı seviyorlar. Ben bir kaç su oyuncağı aldım, kova da doldurup veriyorum oyuncakları hem serinliyor hem oyalanıyor.
Bunun dışında Lego duplo yapım seti inanılmaz. Pahalı ama her kuruşunu hak eder. En çok onunla zaman geçirdi 2 yaş döneminde.
Akşam eşiniz gelince de yarım saat bile olsa bırakın. Gerekirse sadece kapının önüne çıkın ama yalnız kafanızı dinleyin.