Ya yeter ya 1 hafta önce spinal anestezi ile doğuma alındım mal gibi kabul ettim çocuğu görücem edicem diye 2. Kat kesilirken hissettim uyutmalarini hissettim neyse tam saglikliyiz ama belim ağrıyor spinalden dolayı kesin sağ tarafı özellikle boşluğum ya gecicekmi ömür boyu cekicekmiyim bu ağrıyı eğilmeye ayakta durmaya gelmiyor tamam daha yeni ameliyatliyim ama dün ağrım başladı ondan önce iyiydim ya 😭😭😭😭