Merhaba hanımlar. 2 aylık bebeğim kolik ve gaz sancısı olduğu için sallanınca sakinleşiyor durum böyle olunca da buna alıştı sadece sallayınca uyuyor. Ayağı,hamağı vs kabul etmiyor. Benim gibi olupta unutturan var mı? Moralim bozuluyor çünkü uyutmak için hep birine muhtacım