Kizlar nasilsiniz?Bugün doktora gitdik bebegim 39+2 de 2800 dogdu hastane cikisi kac demediler ama kilo kaybetdigini soylediler siskinlikden dolayi.Diyelimki 2700 cikdi hastaneden Su an 38 günlük 3.450 gram olmuş sizce nasil 700-750 gram ilk ay için?Toparlarmı bu gidisle?