Kızlar bebeğim 2.ayından beri 8-10 güne kaka yapıyor.
Bazen oluyor mecbur fitil veriyorum onunla yapıyor.
En son 22 haziranda yaptı kakasını fitil vermek istemedim tekrar bekledim yapar diye ama yine yapmadı bugün 12.gün. Fitilden başka bir çare yok mu çok üzülüyorum bu duruma 😔😔 hep böyle mi olacak bu durumu yaşayan anneler var mı aramızda?
Poposuna zeytinyağı sürüyorum o da fayda etmiyor 😞