Son doz menenjit kaldı bizim özel hastanede muhane + asi istiyorlar muhanesiz yapmiolar ben kızımı çok iyi bir devlet üniversitesi Hastanesi’ne götürüyorum artık özelde muhane gereksiz tek aşıyı yapiolarmis özel . Sorum şu ki bu aşıyı tek doz yani biz alıp devlette yada sağlık ocağı vurduramiomuyuz . Bosuna muhane ücreti 600 TL vermek istemiyorum aşıyı vurmamalari saçma geldi herşey para olmuş bu ozellerde