Denizikoooo şimdi gördüm forumunuzu ml baya yüksek nöfroloji bölümü bakıyor genelde araştırma hastanelerinde oluyor benim kızılımda sol böbreğinde var ilkte 6.5 ml sonra 5.5 ml geriledi doktorumuz da ml mi küçük olduğundan endişe etmeniz gereken bir durum yok dedi 6 aylık olduğumda tekrar kontrol ederiz dedi