Kızlar benim bebeğim 2 ay 10 günlük boyu 60 cm kilosu 6850 hem anne sütü hem mama alıyor,zaten 4115 kilo doğdu iri bebek olarak.
Şeker hastası olur bebeğin diyenler oldu bana kalbi yorulur diyenler oldu. Emeklerken diş çıkarırken filan zaten zayıflar bebek yani mamayı keseyim mi acaba?