22 aylık oğlum ağlayınca yaptırana kdr susmaması diretmesi inatlaşması, hareketli olması, bir de bazı dokunsal hassasiyetleri olması (çim, tıraş köpüğü gibi) bunların olması hiperaktif şüphesini doğurur mu ? Doktor niye böyle dedi anlamadım. Takılmayın benimki sadece öngörü dedi. Biraz fazla inatçı hırçın kendini regüle etmekte zorlanıyor sanırım dedi. Evet ama çevremdeki çoğu çocuk böyle değil mi ? Aynı zamanda hareketli değiller mi ? Doktora sordum takılmayın diyor. Ne demek istedi.