EsraEsiladmn 4 aylık bebişler, 4.ayınız nasıl gecıyor bizim bol aglamaklı, kucakda dahasını saymıyorum bile 🙃
minikpandam-_- EsraEsiladmn tek kelime ile ağlamak istiyorum 🥺🥲 vücut ısısı 37 ye çıktı neden hiç bilmiyorum aşırı huzursuz emmek istemiyor hep kucakta ama kucakta bile huzursuz….
Tubagrsf EsraEsiladmn 3 ay 28 günlük deli deli ağlama durduk yere akşam ağlamaktan şişti dışarı çıkardık sürekli mız mız bir susuyor gülüyor sonra başlıyor ağlamaya normalde pek ağlayan bir bebek değildi ikinci ay atağında da böyle olmuştu biz de ağlıyordu çok akşamları falan
EsraEsiladmn hepsineyeterim ne güzel canım hepsineyeterim 2 gundur var yenı başladı 4 ay 2 günlügüz 1 saat ıyıyse dıger saatler aglamaklı gecıyor umarım ugramaz, size 🙃
Teachermom8 Biz 36. Haftada doğduğumuz için 4. Ay atağını 5. Ayda mı yaşayacağız yahu 🥹 suan 4 aylığız henüz atak yok çünkü
EsraEsiladmn Tubagrsf aynen canm bizimde nıyeyse geceleri cogalıyor her ay bişey yaşıyoruz umarım hemen gecer ☺️