Bebeğim 15 aylık
Gebelik zehirlenmesi geçirdim 38 haftalık doğdu doğarken 2.900 kilodaydı şuan 7.300
Malatya’da yaşıyorum deprem dolayısıyla Nevşehir’e geldik doktora götürdüm rutin kontrol için
Kızım sağlıklı hamdolsun kan değerleri de normal ama kilo alımı yavaş.
Malatyda bi doktor raporlu mama yazdı 4 ay onu kullandık sonra başka bir doktora götürdük o da mama boş onun yerine günlük sebzeli etli tavuklu çorbalar yapıp yedir dedi aynen de öyle yaptım
Şimdi de Nevşehir’deki doktor da gelişmemiş kilosu az boyu da 70 ona da kısa dedi
Belki aranızda benzer şeyleri yaşayan vardır. Sizler ne yaptınız benim ne yapmam gerekiyor
En son ki doktor moral bozmaktan başka bir şey yapmıyor