Semanurq kesinlikle yaptırılmalı keşke devletin ücretsiz asilarina dahil edilebilse de herkes yaptirsa.Rotaviruse bu aşı olduğunda yine yakalanabilir ama daha hafif atlatılıyor.Asisini olmayanı baya mahvediyor ishal,kusma,ateş .Bu arada aşı ağıza damla şeklinde yapılıyor.şu anki fiyatı 1000 TL civarı