QueenMommm canım ilk önce. Çamaşır makinesi lastiğini güzelce temizliyorsjn kapağını siliyorsun sonra altta bir kapak var altına bez koyup orayı açıp aparatı yıkayıp takıyorsun sonra o deterjan gözünü yıka kurulu ıslak kalmasın yoksa yine deterjan yapışır sonra makinenin içine bir tane bulaşık tableti atıp 90 derecede boş olarak çalıştırıyorsun sonrasında çamaşırı iç hacmin yarısı kadar koyup yumuşatıcını da 1 kapak koyarsan( benim yumoş mavi )mis gibi kokar her makine çalıştırdıktan sonra iç kazan kuruyana kadar kapak açık kalsın deterjan gözüde kurusun mutlaka kalıntı varsa yıkarsın tekrardan