Merhaba Kızlar benim bebegim 2 ay 1 günlük 2-3 gündür uyumuyor resmen dalıyor en fazla yarim saat uyuyor dün gece hiç uyumadı ve 2 gündür de mememi agzina götürdüğümde çığlık çığlığa ağlıyor halbuki çok güzel emen bir bebekti bugüne kadar bağırmaya başladığında ayağa kaldırıyorum gezdire gezdire vermeye çalışıyorum o zaman bi süre direniyor sonra emmeye başlıyor ama bu sefer de göğsümde uyuyor,gece 1 buçuk 2 ye kadar böyle devam ediyo ondan sonra acıkınca kalkıp kendi emmek istiyo dün uykusunda sesler çıkartarak uyudu söyleniyor resmen uyurken en son sıkıca kundaklayarak uyuttum napicagimi şaşırdım atak mı geçiriyor yoksa bir derdi mı var anlayamıyorum çok bunaldim bu durumu yaşayan birisi varsa lütfen cevap verebilir mi bana ne yapacağım