Merhabalar güzel anneler benim 1 yaşında bi kızım var normal olarak emiyo ama emdiği İçin gündüz asla hiç birşey yemiyor ne kahvaltı yapıyor ne başka bişey gün için de ne verirsen ver yemiyo tabi haliyle gece uyanıyo çok ben bunu nasıl düzeltebilirim