Kızlar selam,
Kardeşimin eşinin yeğeni 3.5 yaşında çocuk asla yemek yemiyor. Çiğnemiyor bisey. Takıntıları var, agresif, şiddet eğilimli. Yeğenim de onunla beraber kalıyor yani birinin babaannesi birinin anneannesi ikisine birden bakıyor kadıncağız. Çünkü kardeşim de görümcesi de çalışıyor. En son çocuk doktoru muayenesinde doktor mutlaka bir pedagog görsün demiş. Çocuk artık iyice hırçınlaşmış hergun yeğenimi dövüyormuş. Bileniniz, gideniniz, yakını gitmiş iyi sonuç almış olan varsa nolur yazın. Çocuğun annesi müthiş ilgisiz. Bulun doktor gidelim diyor. Bu iş maalesef kardeşimle bana düştü.