Kızımın ismi Öykü. Hep bir değiştirme isteği vardı, zor mutlu olan, çabuk ağlayan bir yapısı var. Çok narin, hassas. Bu aralar isim analiz konularına girdim ve Ö ve Ü harfinin tavsiye edilmeyen harfler arasında olduğunu öğrendim. İsim analizi yapan farklı kişiler aynı şeyi söylemiş ve tavsiye etmemişler. Ö harfi zorluk getirirmiş hatta Y yi bile önerme iş birisi. Dört harfli ismin üç harfi önerilmeyen yani.bir kafam karıştı saçmalıyor muyum bilmiyorum ismin etkisi olduğunu düşünüyorum artık. Kızım 2018 li. Bunu da buraya niye yazdım bilmiyorum kafam çok karışık fikir almak iyi gelecek