Ben de bilgi paylaşan olursa diye bekliyeyim çünkü diş sebebiyle çok ağlıyor uyanıyordu,bir kez yatagımda emzirdim,yerine yatırmayı unutmuşum,1 aydır geceleri asla yatağında uyumuyor,yatsa bile yarım saat sonra uyanıyor,mecburen yanımda yatırıyorum artık ama illallah geldi,ezcez diye ne ben ne eşim rahat uyuyamıyoruz:(