benim bebeğim de 7 aylık maalesef şu sıralar bir uzvum gibi oldu. Yemeği, bulaşığı, tuvaleti her şeyi beraber yapıyoruz. Tek başına vakit geçirmek istemiyor. En büyük problem uykuya geçerken de kucakta geçmek istiyor kucaktan indiği gibi ağlıyor. Sling, kanguru hepsini kullandım maalesef kalıcı çözüm değil