Arkadaşlar iyi akşamlar bebeğimin 5ay 13günlük görümcem ve çocukları sayesinde 2gündür sesi kısıldı ve öksürüğü var.tamam anlıylrum seviyolar ama sesleri gitmiş hastaysanız yaklaşmayın dediğim halde yok grip değiliz bronşit olmuşuz yok faranjit olmuşuz dediler sevmeye öpmeye devam ettiler sonra küçük kızı bebeğimin yüzüne resmen öksürdü hasta mı dediğimde yoooo dediler ve sonuç dün gece hiç uyumayan tüm gün vızırdayan oğlumla sinir krizleri geçirdim. doktora götürcem ama şu an başka şehirdeyiz buradaki doktorda yarına randevu verdi ama ben dayanamıyorum acilede götürmeye güvenemiyorum. yaklaşık 1saattir arada yutkunurken midesi bulanıyor ve kusacak gibi boğulur gibi oluyor. uyuması için ayağımda sallıyorum ama ara ara nefesi duruyor sonra boğazından ses geliyor midesi bulanıyor ve boğulacak gibi olup öksürüp zorla yutkunuyor 🤦🏽♀️ her seferinde yüreğim ağzıma geliyo yarına kadar bekleyemedim var mı bu konuda bilginiz ya da öneriniz