Sibeldicle_0404 Mrb kızlar kızın 3 ay 28 günlük. Ben kızımın in 4 aylik olduğunu sanıyordum 6 marta doğdu şimdi benim kızım 4 e mi girck 5 e mi karıştırıyorum hep ya ?
Uffsananebeslk Sibeldicle_0404 senin kızın su an 4.ayını dolduruyor . 3 ay 28 günlük olduğu icin 4 aylık diyebilirsin. Mesela 3 ay 15 günlük iken aslında yine 4.ayını dolduruyor diyebilirsin. Ama 3 ay 5 günlükken sadece tam 3 aylık oluyor 4 ü dolduruyor yani 4 diyemezsin. Yani senin cocugun su an 4 aylık.
HicisleriBakani Sibeldicle_0404 girdigi ayi degil doldurdugu ayi soylersen karismaz ☺️ 4u doldurup 5ten gun almaya baslayacak 6sinda
Annis-ogul Sibeldicle_0404 4 ay bir gunluk olacak cnm dolu dolu 4 aylik 5 aylik değil sadece gün alıyor
iki_prens_annesi_ Sibeldicle_0404 4 aylık olcak 5 inden gün alcak benim oğlum 23 ocakta doğdu bu ayin 23unde 6 aylık olcak mesela