irem_19 ben kışın yaşamıştım öyle böyle değil beter olmuştu bebek,Dr 2 hafta boyunca ha bire krem değişmişti sürdüğüm an bebek çığlık çığlığaydı,çinko mu zinkomı varmış kremlerde o yakıyor daha kötü yapıyormuş en son başka Dr a gittiğimde söylemişti, hiç bir şey yapma sürme dedi altını kapatma hava alsın kurusun,3 gün sonra beni ara haber ver mutlaka,olmazsa başa bir şey denenir demişti.
3 güne geçmişti Teşekkür ettim.hala unutmam o 2 haftayı