Kızlar bebeğim 5 aylık temmuzun kavurucu sıcaklarında uykuya yatırdığım zaman onu nasıl giydirmem gerekir özellikle gece uykularında. Normalde uyku tulumu kullanıyordum ama çok sıcaklarda tulum tercih etmek istemiyorum arttık sizler nasıl giydiriyorsunuz