Sevgikuzey geçen gün sinirlerimi hakim olamayıp oğluma sesimi yükselttim. Gece gözüme uyku girmediği gibi 3 gündür günah çıkarıyorum evladıma karşı. Her güldürdüğümde yüreğim hafifliyor. Bu çocuğa vuracak öyle mi? Özür dilerim ama dünyada son gördüğü şey oğlumun ağlayan yüzü olur! Gözünü oyarım onun!