Elms_elf Ben NBL Fiziyolojik kullandım. Kızımın burnu hep tıkalıydı bebekken. İyi geliyordu ama kısa süreli tabiki. Günde 3 4 defa açıyordum burnunu. Petek yakacağım zaman bir bardak su koyuyordum odasına iyi geliyordu. Oda nemli olsun diye. Mutlaka bol bol havalandırıyordum bir de odasını...