Kızlar 2. Ay aşımızın olduğu aralar memlekete gideceğiz 8-9 saatlik yol. Kızım arabada uyumayı seviyor aşıların olduğu gün yola çıksak daha mı rahat geçirir sizce aşıların acısını? Yoksa ertesi gün dinlendirip atlatıp öyle mi yola çıksak? Ateş yaparsa gün içinde mi yapar yoksa gece mi yapar?