aybarspasa_30 Rabia2717 Defalife Mehmet Aksoy bebeğim doğduğundan bu yana gidiyoruz. Büyük çocuğumunda doktoru kendisi çok memnunuz ilgili,bilgili bir doktor tavsiye ederim 🌸☺️
irem_19 Rabia2717 Dr.Baver Demir belki ilk defa duyacaksınız ama gerçekten çok iyi ve ilgili 25yıllık komşumuzun damadı olur kendisi
Annezey Defa life levent beye gidiyoruz. Bebeğim dogdugundan beri takipli doktorumuz. Memnunuz,alanında iyi olduğunu düşünüyorum.
Tkn_tulay Ncr mesut gündoğdu bende kesinlikle öneriyorum çocuğum 1 yaşına girecek devamlı ona gidiyorum
aybarspasa_30 AzraAnnesii Eşim emniyet personeli olduğunu için indirim uygulanıyor bize 325 ödüyoruz. %10 yada %20 olması lazım indirimin