Bebeğim 7 buçuk aylık , hiçbir şey yemiyor mama dışında . Ağzını kilitliyor! Farklı çorbalar yapıyorum Sebze yemekleri yapıyorum köfte yapıyorum meyve püreleri yapıyorum meyve püresi bile yemiyor . Belki yer diye hafif tuz atarak da deniyorum yok 🤦🏻♀️ eline de veriyorum belki yer diye onu da fırlatıyor . Sadece meyveleri meyve filesine koyunca yiyor . Niye yemiyor bu çocuk ya