Bugün aile hekimi kontrolü vardı birde randevumuz vardı gittim mama yazdırdım vücudu kızarıktı muayene ettirdim eve geldim aradan bi saat geçti bugün kontrolü olduğu aklıma geldi yaptırmadan gelmişim öğle sonu tekrar gitsem mi sabah mı gitsem bilemedim 8.ayında kan tahlili vs yaptırdım bu ay sadece kilo ve boy ölçümü mü oluyor başka bir şeye bakıyorlar mı acaba tahlil vs