Saadetasil Merabalar benim oğlum 3 aylık oldu geceleri yatarken uzun kollu giydiriyorum kısa kollu giydirsem acaba usuturmuyum hasta olur diye korkuyorum tecrübesi olanlardan bilgi almak istiyorum
fatmaa37demir Saadetasil kolsuz uyku tulumu giydiriyorum. İçine de zıbın. Uyku tulumu 1 tog. Evimiz geceleri serin oluyor bahçe kat olduğu için.
Ysgl26 Saadetasil odanın sıcaklığına bağlı. Bizim evimiz çok sıcsk oluyor yazın. 25-26 derece. Sadecs askılı zıbınla yatırıyodurum üstğnü bile örtmüyorum
gecekusu_- Saadetasil askılı zıbınla yatırıyorum bazen geceleri soğuk oluyor altına uzun bir şey giydiriyorum yetiyor
MamaBearGigi Saadetasil evimiz çok esiyor ve aşırı sıcaklar henüz gelmedi, yarım kollu paçalı zıbın giydiriyorum. Aşırı sıcaklarda kolsuz düz zıbın giydiririm.
papatyam-34 Saadetasil Valla bizim ev aşırı sıcak gece bi ara uyandım 29 derece gösteriyordu pişiyoruz evde gündüz daha felaket gündüz de evin içinde zıbın ile geziyor gece uyurken de tek kolsuz zıbın ile uyuyor üstünü örtmüyorum