Tuba_tuba 2.5 aylik bebeyimin saclari cok döküldü yatarken bi kaldirdim yatak hep sac yasayan arkadalar warsa lütfen yasabilirmi
piremsesssannesi Tuba_tuba benim de öyle canım 2 buçuk olduk üç haftadır döküldü saçları hep çarşafı saç dolu
beyzzsenturkk_ Tuba_tuba aynı yere yatmaktan oluyo ama kullandıgınız sampuan da önemli dalin kullandık biz bi dönem saclarımızı döktü kuruttu sonra jhonson babyye gectim yumus yumus yaptı 🫶🏻
Bssraa2 Tuba_tuba normal her bebeğin saçı dökülür hatta o dökülenler saç değil lanugo tüyleri anne karnında bebekte oluşur bebeğin bütün vücudunda vardır bu tüyler sonradan dökülüyor yavaş yavaş
Arelmommy Tuba_tuba benim oğlum resmen kelleşmişti ve şimdi 1 yaşında saçları baya çıktı ve uzadı merak etmeyin çok normal dökülmesi