Eymenim5 birdaha topugundan kan aldılar mi benim oğlumda biotinaz eksikliği ciktiydi ve tekrar aldıklarında değeri düşmüştü ama ben içim rahat etmeyip genetik hastalıklarına götürdüm orda taşıyıcı olduğunu öğrenmiştim ve bsy olmayacagini söylemişti doktorum kızım oldu ondada aynı şekilde guatiri yüksek çıkmış gliba tekradan kan aldılar sonuç iyi çıkmazsa ararız veya cagirirz demişlerdi ve aramadilar Saglil ocağını aradım ve dedi işte değerleri gayet güzel