Benim kizim çok iştahsız üç yaşında, Zühre ana bir kavanoz bitirdim hiç bir etki yok sırf bağışıklığı guclensin diye kış dönemi için başladım , iştah için birşeyler ariyorsan birbucuk yasindayken çocuk doktorumuz möllers balık yağı tavsiye etmişti içeriği baya temiz ve kaliteli balik yağında bir hafta içinde iştahı açıldı yemediği şeyleri yiyordu nezaman biraksam yine iştahsızlik devam ediyor , möllerse bende geri baslayacam