Arkadaşlar merhaba, oğlum bir yaşına girdi ama hala gaz problemi devam ediyor. Alerjik bir bebek zaten.
Geceleri gazını çıkarmak için milyon kere uyanıyor. Belki de sabaha kadar iki üç kere söylemesi ayıp geğirip alttan da yedi kere gaz çıkarıyordur. Bunların hepsinde de maalesef uyanıyor e sancılarına da uyanıyor tabi ki.
Mesela az evvelki postta da gördüm kadını linçlemişler vay yaşına girmiş nasıl mercimek dokunsun diye. Onu görünce ben de post açmak istedim
Mesela biz hala fasülye, nohut ve mercimek veremiyoruz verdiğimiz zaman krizlere giriyor morarıyor gazına ağlamaktan.
Probiyotik, gaz damlası, kimyon çayı, çörek otu yağı, zeytin yağı, masaj, banyo, papatya çayı hepsini denedik.
Bizim gibi olan anneler var mı gelin dertleşelim.