Önüme döndüğüm de kusuyordu baktım önünde biraz kraker 2 tane de tablet var. Bölmeleri sıvı şeklinde. Hemen tuttum kusmasini engellemedim kraker çıkardı bütün şekilde. Kusmasi bitene kadar eşim geldi tabletlere baktık bir ıslaklık yada ısırık vs yok ama biri kosesinde isirilnak uzereymis. Diline dokunduğu için migdesi bulanmis o yüzden de krakeri bütünüyle geri çıkarmış okabikri mı ya da kraker boğazına takılmış onu çıkarmış olabilir mı? Hemen hastaneye gidecektik ama gülüyordu kusması da bitmişti. 1 saat kadar gözlemledik emmek istedi zaten uyku saatiydi meme verdim bir öğürme vs olmadı yada bir yanma gibi tepki de vermedi. Çok üzgünüm çok vicdanim sızlıyor nasıl görmem döktüğünü yanımdaydı ona kahvaltı hazırlıyordum.. Lütfen hakaret etmeyin . Daha önce bebegi kimyasalla temas eden biri var mı?