Betulblc Bez bölgemizde mantar oluştu doktor krem yazdı kullanıyorum fakat bunun dışında bir şey deneyip iyi geldiğini gözlemleyen oldu mu ??
Ysgl26 Betulblc oğlumda da olmuştu canım. Bezi depiştirdik ve sudocrem kullandık 3-4 güne tamamen geçirdi.diğer kremler bi işe yaramamıştı
Kbralp1 Bizde kantaron yağı kullandık ve faydasını gördük Doktor’un verdiği kremler malesef işe yaramadı