Bsraznbll Kızlar gece 6 dan 12 ye kadar süreli ağlıyor napsam olmuyor iyi geliyor dediğiniz birsey varmı acaba
iremskn Bsraznbll sab simplex kullanmıştım bebeğim minikken. İlk 3 ay çok gazı oldu o zaman bu ilaç rahatlattı. Bi de BioGaia var o da harika bir damla.
Momlady Gaz giderici damla kullanıyor musunuz ? Kolik bebekler için masajlar var youtube’da uyguladınız mı ?
Momlady iremskn sab simplex gerçekten çok iyi bende kullanmıyorsa onu önerecektim probiyotik ile birlikte kullanınca etkisi artıyor bence
iremskn Momlady bir ürün daha var ben diş jelini kullandım ama her anne çok memnun. Biz 3 aylıkken malesef Türkiye stoğu tükenmişti. Buradan bakabilirsiniz. https://ty.gl/bmz2e4t6nf