Melfun ben hemşireyim benim kızım da 1 aylıkken çıktı göbek fıtığı kesinlikle üzerine bir şey koyup bantlama falan yapmayın , öncelikle doktora gösterin doktor genellikle bir şey yapmıyor takip edelim diyor çünkü kendi kendine geçiyor genellikle , çok ağlatıp ıkındırmaman lazım büyümemesi için . Benim kızımınki 1 Ay sonra kendiliğinden geçti . ama 1 yaşına kadar devam edebilir hemen geçecek diye bir şey yok