Melekanne91 merhaba anneler bebegi 20 aylik olup bianda cok istahszlasan var mi?yani donemsel mi diye merak ediyorum
Buglemmim Melekanne91 dönemsel canım galiba benim kızımda 19.18 aylık aynı yaşıyoruz ve huzursuz ve huysuz Bir kızım var ve huyu gitgide değişiyor her şeye mızmızdan ağlıyor artık
Kzybsk Ayına yeni girdi oğlum girmesiyle iştah sıfır oldu zaten çok yiyen bir çocuk değildi şimdi daha berbat durumdayız
Melekanne91 Kzybsk ciddi mi ya genel olark cok istahszdi bi donem iyiyidi smdi yarn 20 aylk olucak insqllh dun bi anda gtti hasta da degil sade oyun oynamak istiyor hicbirsey yemiyor ne yapcagami sasrdim az da olsa yerdi sade agliyor yemek gorunce
Kzybsk Melekanne91 aynen benimkinden bahsediyorsun sanki benim oğlanda öyle şuan ve ben bıktım artık bu sorunumuzdan