Günaydın güzel anneler ve bebişleri. Kızım 10 aylık ek gıda verdiğim halde emzirmek zorunda mıyım ? Doktorum sütün az olduğunu düşünüyorsan yiyecek hazırla ver o öğün öyle geçsin dedi ama ben psikolojik olarak emzirmem gerektiğini düşünüyorum eğer sütüm az hissediyosam mama yapıyorum. Ne sıklıkla emzirmeliyim ek gıdada neler yedirmeliyim bu aylarda