Arada kasıklarım da ağrılar oluyor ve karnımın içi acıyor, ne zamandır da kontrol için gitmek istiyordum fakat doğumdan beri asla cesaret edemiyorum. Doğum zamanı ebemin eli çok ağırdı alttan muayene de beni çok zorladı çok canımı yaktı bende resmen travma yarattı. Bir çok kişi alttan muayene ile ultrason muayenesinin farklı olduğunu ultrason ile hiç birşey anlamadığını söylüyor ama dediğim gibi asla cesaret edemiyorum. Gerçekten de farklı mı? Yani bu korkumu artık yenip gitmem gerektiyor, belki sizlerden cesaret alırım