Cumartesi gece başladı. Hem diş cıkartıyor hemde boğaz enfeksiyonu var. En fazla 38.8 e yükseldi ilk gün. Doktora götürdük calpol dolven dönüşümlü verdi. Eğer ateş 2 gün düşmezse augumentin antibiyotik verdi. 2. Gün ateş düşürücü verince kısa süre düşüyor sonra tekrar 37.8 e cıkıyor en fazla tekrar ateş düşürücü veriyorum 36.7 ye düşüp tekrar cıkıyor bugün antibiyotik başladık.
Bebeği benim gibi ateş düşürücülere rağmen düşmeyen var mı? Antibiyotik kullanımı zararlı diye korkarak veriyorum zaten aynı zamanda vijdan azabı çekiyorum.