hulya09 Lasmin tam sağma gibi değil yaparsınız bı kaç kez elinizle sıktırın fışkırıyor zaten 5-6 kez yapsanız bile yeter
1bebekannesi_ Lasmin merhabalar sizin yaşadığınız sorunu şu an bende yaşıyorum nasıl atlatınız o dönemi
Lasmin 1bebekannesi_ merhaba çok zordu benim için ana sadece ayakta gezdirerek emzirmeye çalışıyordum bir de kucakta gezinirken biraz uyutup uykulu veriyordum şuan ha uykuya geçerken ayakta gezinerek emiyor onun dışında düzeldi ama uzun sürdü bizim baya
By-Ay95 Lasmin benim de dediğiniz gibi oluyordu geriye doğru yaslanarak verince daha yavaş gidiyor süt daha rahat oluyordu. Şuan 4 aylık bebeğim ben de artık doymayacak diye korkuyorum çünkü zamanla süt kendiliğinden azalıyor
Lasmin By-Ay95 çok şükür azalma olmadı her sabah sagdim sütümü her fırsatta emzirmeye çalıştım şuan daha iyi 8aylik oldu fakat hala uykuya geçerken ayakta gezinerek emiyor
By-Ay95 Zelislina resmen beni anlatmışsınız yorumunuzda yaşadıklarımız birebir aynı🙊 bebeğim 4 aylık ve dediğiniz gibi artık emmek istemediğini fark ediyorum doymayacak gibi hissediyorum 😞
Zelislina By-Ay95 şuan 11 aylık olcak benmki 9. Ayda memeyi bıraktık artık ek gıda ile ilerliyoruz. Zor dönemlerdi benm için
Omerinanne Yatarak emzirmeyi deneyin benim sütüm de öyleydi zamanla oturuyor sütü sağmak tazyikli süt için iyi değilmiş