Tugce0948 ya aynı durumdayız bende öyle hep kuru alıyorum bezini bunun için doktora bile gittim 2 gün önce idrar tahlili verdik pembe lekeler görmeye başlamıştım. Kum görüldü ama normal da olabilir dedi doktor kültür testi sonucunda konuşalım dedi o temiz çıkarsa sorun yok dedi pazartesiyi bekliyorum