Dün öğlen aşılarını yaptırdık şu saate kadar 1 saat bile uyumadı 😒😒 ağrısı var gibi gaz sıkıştırıyor bir yandan hemşire calpol verebilirsin dedi 4 saatte bir veriyorum ama hiç bir faydası yok ne yapıcam bende artık onunla oturmuş ağlıyorum hiçbir şekilde susmuyor uyumuyor tuvaletini yapıyor ama gaz çıkarmıyor geceden beri 4 kere kakalı bez açtım kimyon içirdim damlalarını verdim karnına havlu ısıtıp koydum 3 gün banyo yok dedi ama biz hergün rutin olarak akşam 7 de duşa giriyorduk ve gercekten bebeğim geceleri rahattı nasıl geçecek lütfen bişey söyleyin