Kbrnhr Hamilelikten önce smear testi vermiştim sebebi belli olmayan ASCUS çıkmıştı. Sonra hamileliğimde kontrol ettiremedim. Doğumdan sonra dün test verdim. Normalde akıntım olmamasına rağmen doktor çok akıntım olduğunu, enfeksiyon olduğunu söyledi. Acaba rahimde veya rahim ağzında mı bir sıkıntı var. Çünkü hiçbir enfeksiyon belirtim de yok