7 aylık oğlum gündüz uykularında sabit dururken geceleri sürekli dönüyor ve dönemeyince uykudan uyanıp ağlıyor . Anne yanı beşikten park yatağa geçirdim ama onda da aynı şekilde bu sefer bizim odaya yer yatağı yaptım orda çok güzel uyuyor bir uçtan bir uca döne döne uyuyor ama benim merak ettiğim bu normal mi bebeği böyle olan var mı ????