Ahsen123 oğlumda hasta olduğunda meme dışında birşey almazdı
Ama ben onun sevdiği şeyleri mesela muz onu reddetmeden yer
Onu ezip veriyodum en azından birazda olsa toparlıyodu aç kalmıyodu diye
İçine bide bisküvi koyuyodum yada yoğurt
Günde iki kez bu şekilde verdiğim oluyordu