İki gündür her beslenme sonrası geğirme gaz çıkartma eğilip kalkma da çocuğum kusuyor az miktar da peynirim di bazen yeşil bazen sarı acaba miğdesini mi üşüttü klima bi iki defa açık bıraktım xok korkuyorum lütfen bilgisi olan cevap versin ona göte doktora götürmek istiyorum